Vartotojai, apsilankę telefonų servise, po iPhone įrenginio remonto gali išvysti šiuos klaidų pranešimus: „Important Display Message“, „Important Battery Message“, „Important Camera Message“. Šie pranešimai atsiranda pakeistus ekraną, bateriją arba galinę kamerą neautorizuotame servise, nes Apple kompanija programiškai pririša dalis pagal serijinį numerį, todėl nepriklausomai nuo to ar pakeista dalis yra originali, ar neoriginali, jūs matysite šiuos pranešimus. Šiems pranešimams pašalinti reikalinga speciali įranga. Daugelis neautorizuotų servisų neinvestuoja į papildomą įrangą ir žinias, todėl negali pasiūlyti išvardintų dalių keitimo paslaugos be pasirodančio klaidos pranešimo. Svarbu paminėti, kad naudojant bateriją su klaida, nebus matoma informacija apie baterijos gyvybingumą (battery health).
Šiuos pranešimus užrakintame ekrane matysite 4 dienas ir tada dar 15 dienų nustatymų skiltyje. Vėliau pranešimai atsispindės įrenginio informacijos ir remonto istorijos skiltyje: Settings > General > About > PARTS AND SERVICE.
iPhone modeliai, kurie rodys šiuos pranešimus:
- Baterijos klaidos pranešimas – iPhone XR, XS, XS Max, SE 2020 ir naujesni modeliai.
- Baterijos ir ekrano klaidos pranešimas – iPhone 11 serija, iPhone 12 serija, iPhone 13 serija, iPhone 14 serija.
- Baterijos, ekrano ir galinės kameros klaidos pranešimas – iPhone 12 ir naujesni modeliai.
Keičiant iPhone ekraną, stiklą ir bateriją mūsų servise, šių pranešimų neišvysite. Po ekrano ar stiklo keitimo išsaugome ir True Tone funkciją. Visiems iPhone ekrano ar stiklo keitimo darbams suteikiame 12 mėnesių garantiją.