Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages

Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K.)

Klausimas 1: Kokias remonto paslaugas teikiate Lietuvoje?

Atsakymas: Mūsų „Fixas” taisykla Lietuvoje specializuojasi įvairių įrenginių remonto srityje, įskaitant kompiuterius, telefonus, išmaniuosius laikrodžius, planšetes ir žaidimų konsoles. Teikiame platų paslaugų spektrą nuo techninės įrangos taisymo iki programinės įrangos atnaujinimo. Mūsų patyrę specialistai sprendžia bet kokius gedimus – nuo paprasčiausių iki sudėtingiausių – naudodami modernią įrangą ir aukštos kokybės dalis. Mes ne tik remontuojame ekranus, bet ir restauruojame juos, pakeisdami stiklą, kad Jūsų įrenginys atrodytų kaip naujas.

Klausimas 2: Kiek laiko trunka telefonų remontas Jūsų servise?

Atsakymas: Remonto trukmė priklauso nuo įrenginio tipo ir gedimo sudėtingumo. Dažniausiai smulkūs darbai, tokie kaip ekrano stiklo keitimas, atliekami per vieną dieną. Sudėtingesni gedimai gali reikalauti daugiau laiko dėl detalių užsakymo ar kruopštesnės diagnostikos. Mūsų prioritetas – suteikti greitas ir efektyvias paslaugas, kad galėtumėte kuo greičiau grįžti prie kasdienės veiklos.

Klausimas 3: Ar suteikiate garantiją atliktiems telefonų remonto darbams?

Atsakymas: Taip, mes suteikiame garantiją visiems atliktiems remonto darbams ir panaudotoms dalims. Jei po remonto atsirastų problemų, jas išspręsime be papildomų išlaidų. Naudojame aukštos kokybės dalis ir laikomės griežtų standartų, užtikrindami ilgaamžiškumą ir patikimumą.

Klausimas 4: Kaip sužinoti telefonų remonto kainas?

Atsakymas: Kainos priklauso nuo įrenginio tipo, gedimo pobūdžio ir reikiamų dalių. Siūlome nemokamą diagnostiką, kurios metu nustatome problemą ir pateikiame išsamią kainos sąmatą. Mūsų kainodara yra skaidri ir be paslėptų mokesčių.

Klausimas 5: Ar naudojate originalias dalis telefonų remontui?

Atsakymas: Mes naudojame tik aukštos kokybės dalis – tiek originalias, tiek sertifikuotas analogiškas, atsižvelgdami į Jūsų pageidavimus ir įrenginio specifiką. Tai užtikrina optimalų veikimą ir ilgaamžiškumą.

Klausimas 6: Kaip galiu pristatyti savo telefoną remontui?

Atsakymas: Jūs galite atnešti savo įrenginį tiesiogiai į mūsų taisyklą, atsiųsti paštu ar per kurjerį. Jei siunčiate – rekomenduojame kruopščiai supakuoti, kad įrenginys būtų apsaugotas. Po remonto jį galite gauti atgal patogiu būdu.

Klausimas 7: Ką daryti, jei mano telefonas sušlapo?

Atsakymas: Jei įrenginys sušlapo, išjunkite jį nedelsdami ir nenaudokite, kad išvengtumėte tolesnių pažeidimų. Nedelsdami kreipkitės į mūsų servisą, kur atliksime profesionalią diagnostiką ir remontą.

Klausimas 8: Ar teikiate profilaktinės priežiūros paslaugas mano įrenginiui?

Atsakymas: Taip, mes teikiame profilaktinės priežiūros paslaugas įvairiems įrenginiams. Reguliari priežiūra padeda išvengti gedimų ir užtikrina sklandų veikimą.

Klausimas 9: Ar galiu gauti konsultaciją dėl telefono problemos telefonu?

Atsakymas: Žinoma! Jei turite klausimų dėl įrenginių remonto, diagnostikos ar kainų, nedvejodami susisiekite su mumis. Mūsų specialistai padės suprasti problemą ir pasiūlys efektyvius sprendimus.

Klausimas 10: Kodėl verta rinktis Fixas telefonų remonto servisą Lietuvoje?

Atsakymas: Pasirinkdami mus, gausite profesionalų aptarnavimą, aukštos kokybės medžiagas, patikimus sprendimus ir konkurencingas kainas. Mūsų privalumai apima ekrano restauravimą, patogią vietą Vilniuje, garantiją, ilgametę patirtį ir lojalumo programą.

Klausimas 11: Ar galite suteikti pakaitinį telefoną?

Atsakymas: Taip, mes suteikiame pakaitinį telefoną nemokamai per visą remonto laikotarpį, kad nepraleistumėte svarbių skambučių ar pranešimų.

Klausimas 12: Ar po stiklo keitimo nesuprastės ekrano vaizdo kokybė?

Atsakymas: Nesijaudinkite – keičiame tik apsauginį stikliuką, todėl ekrano spalvos, ryškumas ir jautrumas lieka nepakitę.

Klausimas 13: Kuo skiriasi ekrano ir stiklo keitimas?

Atsakymas: Stiklo keitimas yra pigesnė ir greitesnė alternatyva viso ekrano keitimui, jei ekranas nėra pažeistas išorėje, išskyrus apsauginį stiklo sluoksnį.

Klausimas 14: Ar keičiate kameros stikliuką?

Atsakymas: Taip, mes keičiam kameros stikliuką. Jei jis sudužo, rekomenduojame jį laikinai užklijuoti, kad apsaugotumėte nuo papildomų pažeidimų.

Klausimas 15: Ar Apple iPhone telefono baterijos yra originalios bei kiek trunka jų pakeitimas?

Atsakymas: Taip, mes keičiam jūsų iPhone bateriją į originalią. Procesas gali užtrukti nuo 1 iki 5 dienų, priklausomai nuo užsakymo ir baterijos pristatymo.

Klausimas 16: Ar taisote aplietus MacBook kompiuterius?

Atsakymas: Taip, mes taisome aplietus MacBook kompiuterius. Atliksime išsamią diagnostiką ir remontą, atsižvelgdami į skysčio patekimo padarinius.

Klausimas 17: Kas kiek laiko reikia atlikti kompiuterio aušinimo sistemos profilaktiką?

Atsakymas: Rekomenduojame atlikti aušinimo sistemos profilaktiką bent kartą per metus, kad išvengtumėte dulkių kaupimosi ir perkaitimo.

Klausimas 18: Ar veiks NFC funkcija (Apple Pay) laikrodyje pakeitus jo ekraną?

Atsakymas: Taip, keičiant ekraną mes išsaugome NFC anteną, todėl Apple Pay ir kitos NFC funkcijos išlieka nepakitusios.

Klausimas 19: Per kiek laiko atliekamas Apple iPhone telefono remontas?

Atsakymas: Remonto trukmė priklauso nuo darbo pobūdžio – nuo 1 iki 4 valandų, priklausomai nuo pakeičiamų komponentų.

Klausimas 20: Ką daryti jei mano iPad nereaguoja į lietimus, ar reikės keisti visą ekraną?

Atsakymas: Jei iPad Pro 11 (2nd Gen) nereaguoja į prisilietimus, pakaks pakeisti tik priekinį stiklą, nes sensorius yra integruotas į šį sluoksnį.

Klausimas 21: Kur galiu rasti Jūsų kontaktus ir įrenginio registraciją remontui?

Atsakymas: Mūsų kontaktus ir remonto registracijos informaciją rasite puslapyje „Kontaktai“, kur pateikti telefono numeriai, el. pašto adresai bei fizinis adresas.

Skambinti
Nuoroda