Įrenginių remonto taisyklės
Perduodamas įrenginį taisymui į servisą, klientas supranta, kad bet kokios gamintojo garantijos nustos galioti.
Garantinis remontas – nemokama įrenginio techninė apžiūra bei gedimų šalinimas. Garantinis laikotarpis nurodytas garantiniame kvite. Garantija neteikiama įrenginiams, paveiktiems drėgmės.
Garantija netaikoma mechaniniams ir drėgmės sukeltiems pažeidimams.
Įmonė neatsako už įrenginiuose paliktas SIM ir atminties korteles. Taisymo metu gali tekti atstatyti įrenginio gamyklinius parametrus, dėl ko visi duomenys iš telefono bus pašalinami. Įmonė už duomenis neatsako. Klientas turi pasirūpinti jų saugumu arba prieš atiduodamas įrenginį taisyti, pranešti įmonės darbuotojui apie norą juos išsaugoti. Tai gali būti mokama paslauga.
Sugadinus kliento įrenginį, servisas įsipareigoja nupirkti analogišką panašios būklės naudotą įrenginį arba sumokėti naudoto įrenginio rinkos kainą klientui.
Įrenginio remontas atliekamas kuo skubiau, tačiau, jei tiekėjai neturi reikiamos detalės, servisas įsipareigoja susisiekti su klientu ir įspėti apie remonto termino pratęsimą.
Klientas savo parašu patvirtina, kad įrenginys yra jo nuosavybė, o jo nurodyti duomenys (vardas, pavardė, telefono numeris) yra teisingi ir gali būti naudojami kliento informavimui apie įrenginio remonto eigą.
Remontai, kurių darbų vertė neviršija 40 eurų, atliekami nederinus su klientu. Jei kaina nebuvo derinta iš anksto ir viršija 40 eurų, dėl kainos susisiekiama su klientu.
Sutaisius įrenginį, klientas yra informuojamas, kad jau gali jį atsiimti. Atsiimdamas įrenginį, klientas turi sumokėti už paslaugas. Jei klientas dėl kažkokių priežasčių neatsiima įrenginio, servisas įsipareigoja jį saugoti 60 dienų nemokamai. Vėliau įrenginys utilizuojamas.
Atsiimdamas įrenginį, klientas turi pateikti priėmimo kvitą. Jei jis nepateikiamas, servisas įrenginį gali grąžinti tik priėmimo kvite nurodytam asmeniui. Šiuo atveju klientas serviso darbuotojams privalo pateikti tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Klientas, atsiimdamas įrenginį, turi patikrinti, ar buvo sutvarkyti visi užregistruoti gedimai, taip pat apžiūrėti ir įsitikinti, ar po remonto neatsirado naujų defektų. Jei klientas turi kokių nors pretenzijų, jas privalo pateikti vietoje. Jei pretenzijų nėra, klientas tai patvirtina savo parašu išdavimo lape.
Klientas, atsiimdamas įrenginį, privalo grąžinti taisyklos suteiktą pakaitinį telefoną, jei toks buvo išduotas. Jei pakaitinis telefonas yra sugadintas, klientas privalo padengti taisymo išlaidas arba analogiško modelio bei būklės telefono įsigijimo kaštus. Informacija apie pakaitinį telefoną nurodyta remonto darbų priėmimo akte. Pakaitinis telefonas suteikiamas ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų.
Už remontui siunčiamų įrenginių saugų supakavimą atsakingas siuntėjas.
Sutaisytas įrenginys klientui siunčiamas atgal tik po sąskaitos faktūros apmokėjimo.
Įrenginių siuntimas per „Omniva“ paštomatus yra nemokamas. Atsisakius remontuoti įrenginį, klientas turi padengti siuntimo išlaidas.